2015 m. spalio 21 d., trečiadienis

Diskusija: kodėl nesutaria tradicinė ir netradicinė medicina

Vilniuje, spalio 21 d. viešoje paskaitoje "Žinijos" mažojoje salėje bandėme diskutuoti apie fašistuojančią ideoligiją tiek medicinoje, tiek viešame gyvenime. Ji vadinama "lokaliniu realizmu". Visos problemos, kodėl nesusišneka tradicinė ir netradicinė medicina susiję su apibrėžimu kas yra žmogus. Šis apibrėžimas yra visose enciklopedijose ir žodynuose: "Žmogus (lot. Homo sapiens) – dvikojis primatas, priklausantis hominidų šeimai ir žinduolių klasei. Visų žmonių populiacija dar vadinama žmonija".https://lt.wikipedia.org/wiki/%C5%BDmogus
Toks sąvokos "Žmogus" išaiškinimas, mano požiūriu, yra klaidingas, nes per siauras. Tai sovietinių laikų propagandos atgyvena. Tokio požiūrio į žmogų mus mokė marksizmo katedrose. Dabar - laikai pasikeitė, bet marksizmas neišnyko. Taigi tradicinę mediciną, tegul neįsižeidžia jos atstovai, drįstu pavadinti marksistine. Pabersiu druskos ir į tikinčių medikų daržą: Kaip galima eiti į bažnyčia, kalbėti "tikėjimo išpažinimą", kur sakoma "tikiu į Dievą, regimosios ir neregimosios Visatos kūrėją", o tuo pačiu metu į žmogų žiūrėti kaip į mėsos maišą, arba kaip į kalbančią beždžionę.


Alternatyvioje medicinoje "žmogaus" sąvoka daug platesnė. Tai dvasinis procesas, arba sielos kelias, kuriame fizinis apvalkalas yra tik viena iš stadijų. Žmogus turi daug kūnų. Visi kūnai, tame tarpe ir fizinis apvalkalas yra kvantinės prigimties. Alternetyvi medicina negydo fizinio kūno. Tai draudžia įstatymai. Tam, kad galėtume prisiliesti prie žmogaus fizinio kūno, reikalingas išsilavinimas ir licencijos.
Tuo tarpu alternatyvi medicina gydo kitus kūnus, o to daryti niekas nedraudžia, nes mokslas, kuriuo remiasi teisėtvarka ir klasikinė medicina, negali to įrodyti remiantis įprastu mums moksliniu metodu. Vadinasi - nepripažįsta. Žmonės yra įtikinti, jog tai - nerealu. Todėl mes gydome tai, ko iš esmės valstybės požiūriu neegzistuoja ir įtikiname, jog tai realu. Alternatyvininkų požiūriu visa tai realu ir egzistuoja. Žmogaus subtiliuosius kūnus galima nustatyti ir diagnozuoti jų būklę ne moksliniais metodais, tokiais, kaip, pavyzdžiui, biolokacija. Biolokacijai kaip mokslui ir amatui - daugiau kaip 5 tūkstančiai metų. Tradicine medicinai - gal vos tūkstantis.
Mūsų fiziniam kūnui galioja vienoda tikimybe ir klasikinės fizikos, ir kvantiniai dėsniai. Mes vienoda tikimybe esame ir banga, ir kūnas. Aš siūlau pereiti nuo fašistinės lokalinio realizmo ideologijos, kalbančios apie žmogų, kaip apie mėsą arba protingą beždžionę, prie žmogaus kaip sielos, kuri turi nueiti tam tikrą kelią. Koks tas kelias - tik vienas Dievas težino.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą